Krótko i na temat - spotifajowa playlista na lato

Długa podróż i kilka zabieganych dni za mną. Czas wreszcie położyć się wygodnie we własnym łóżku i odpalić na słuchawkach dobrą muzykę. Jeśli też szukacie czegoś dobrego do letniego chillowania - przybywam Wam z pomocą. Zupełnie przypadkiem odkryłem bowiem ostatnio wspaniałą wręcz playlistę na Spotify...

Prawie sto kawałków, których wciąż nie zdążyłem odsłuchać w całości, ale dotychczasowe wrażenia mam jak najbardziej pozytywne. Przy tej liście budziłem się już i biegałem - sprawdziła się w obu przypadkach. A na dodatek udowadnia ona, że jednak są indie rockowe kawałki, które wyróżniają się na tle tysięcy innych. Znane hity pokroju "My Number" Foalsów, "Riptide" Vance Joy, "Pompeii" Bastille czy niezastąpionego "Get Lucky" Daftów included.

Cała playlista dostępna TUTAJ.

Źródło: Flickr.com

0 komentarze: