Paski nie dla każdej laski

Na samym początku chciałbym zaznaczyć: wiem, iż ten post dostał chyba najgorszy tytuł w historii bloga. Mam wrażenie, że mimo swojej słabości, ma on jednak jednocześnie coś, co każe mi go zostawić. Nie zmienia to niestety faktu, iż tytuł ten jest po prostu słaby. Chujowy wręcz. No ale nie on sam jest tematem dzisiejszego postu, przejdźmy więc do sedna.

Ostatnimi czasy wśród rodzimej młodzieży płci żeńskiej rozpowszechniły się legginsy w paski. Na początku były one dostępne tylko w co bardziej "hipsterskich" sklepach internetowych, ale wreszcie sięgnęły po nie również sieciówki. Nawet te mniej znane wrzucają teraz do swoich kolekcji paskowane spodnie. Moda taka jest, to nagle wszystkie dziewczyny rzuciły się na to i ich nogi są całe biało-czarne. Nie każda jednak pomyślała, że takie spodnie jej po prostu nie pasują.

I nawet nie mówię tu o jakichś stylizacjach, nie jestem w końcu szafiarką. Chodzi mi o to, iż niektóre laski są na te spodnie po prostu za grube. To, że pasują do Ciebie zwykłe legginsy, nie znaczy, że będziesz wyglądała dobrze w tych paskowanych. Dlaczego? Bo te czarno-białe krechy wyjątkowo mocno podkreślają każdą możliwą nierówność ciała. W tym, oczywiście, tyłek. Wielki, odstający tyłek.

Do tych całych paskowych spodni trzeba być po prostu szczupłym. Niekoniecznie być jakąś tykwą z najbardziej hardkorowych wybiegów, ale też i nie laską typu "Big Mac + Cola Light". Jeśli chcesz sobie kupić takie spodnie, to weź dziewczyno lustro, przymierz je i spójrz czy aby na pewno nie wyglądasz w nich na taką, co te kilka(naście) kilogramów za dużo ma. Wcale nie musisz wyglądać grubo w innych ciuchach, tu chodzi o ten jeden konkretny model. Do niego trzeba mieć wyjątkowo dobrą FIGURĘ.

Jakieś dwa lata temu byłem w Anglii. Poza wieloma fajnymi rzeczami, jakie tam zobaczyłem, były tam też ponad stukilogramowe kobiety w legginsach. Gdy się pochylały, widać im było kawałek nagiej dupy. Gdy taka ogromna baba stanie Ci przed nosem i zacznie sobie coś poprawiać u butów, odruchy wymiotne masz wręcz zapewnione. Tyłki wylewają im się z tych legginsów. Chwała bogom, że nie spotkałem żadnej takiej w tych pasiastych spodniach.
Źródło: Flickr.com

0 komentarze: