Obywatele Szymon Majewski i Rock Alone

O Szymonie Majewskim pisałem jeszcze w tamtym roku, gdy startował ze swoim nowym programem. Wtedy mocno go zjechałem, bo pierwszy odcinek rzeczywiście pozostawił u mnie ogromny niesmak. Ostatnio postanowiłem sprawdzić co tam u dawnej gwiazdy TVNu słychać i poprzeglądałem jego najświeższe filmiki. I choć poziom żenady spadł, to niestety wciąż "SuperSam" śmieszny nie jest. Za sam progres warto jednak plusa zanotować. 

Ale to nie o "SuperSamie" wprost będzie dziś na blogu. Zdecydowanie ciekawszym wydarzeniem w ostatnich dniach była bardzo przyjemna i kulturalna dyskusja pomiędzy Szymonem Majewskim właśnie i bardzo znanym vlogerem/webshowerem, czyli Rockiem. Wszystko zaczęło się od wypowiedzi w jednym z lutowych filmików tego drugiego.


Nie jestem fanem Rocka, ale też nie można nazwać mnie jego przeciwnikiem. Dwa jego kanały mam zasubskrybowane i czasem sprawdzam, co też ma on swym widzom do powiedzenia. Wyjątkowo ciekawie wypowiedział się właśnie na temat Majewskiego. Zgadzam się z Rockiem, że przydałby się nam Szymon nietworzący pseudośmiesznych programów, a właśnie bardziej jako klasyczny vloger. Czasem rzucający żartami, czasem bardziej poważny, ale trzymający się z dala od szopki.

Po jakimś tygodniu, Majewski stworzył wideo odpowiedź na filmik Rocka.


Na początku zarzucił żartem słabawym, ale potem zmienił się w Szymona, jakiego chyba większość osób nie znała. Facet mówi inteligentnie, kulturalnie i (co najważniejsze) przyjemnie się go słucha. Choć sam nie jest pewny, czy udałoby mu się tworzyć takie bardziej "poważne" filmiki, to mi się jednak wydaje, że dałby radę. Nawet jeśli miałby czasem zapodać jakiś marny żart, to chętnie bym go oglądał w takiej właśnie formie.

Panie Majewski, ma Pan dużą grupę fanów, którzy stoją za wszystkimi Pana tworami murem. (Nie)stety, większość osób raczej nie trawi takiego niskiego poziomu humoru. Są możliwości na bycie przyjemnym, chętnie oglądanym vlogerem. Jest szansa na zrzucenie płaszcza twórcy podupadających programów i stanie się ciekawszą osobistością. Mam nadzieję, że apel Rocka dał Panu trochę do myślenia i będziemy mogli wkrótce oglądać takiego Szymona, jak w filmiku "Obywatel RockAlone".


0 komentarze: