Polimaty - takich webshows brakuje

Na polskim YouTubie większość najpopularniejszych vlogów i webshows dotyczy gier wideo, a najczęściej zdaje się Minecrafta. Poza Rockiem i jemu podobnym są oczywiście wyjątki w rodzaju uwielbianego przeze mnie Shoguna kręcącego filmy ze Stanów Zjednoczonych, LekkoStronniczych, których formuła jest już częściowo powoli kserowana przez innych, czy jednego z najdziwniejszych ludzi w Polsce - Dema. Ilość tego typu wyjątków rośnie, podobnie jednak jak ilość vlogerów/webshowerów growych. Moje dzisiejsze znalezisko uznaje więc za coś nowatorskiego na polskiej scenie YT.

Mowa o Polimatach, internetowym programie, w którym niejaki Radosław Kotarski prezentuje liczne ciekawostki dotyczące tak naprawdę wszystkiego. Najwięcej jest chyba na temat historii i sztuki, co mnie wyjątkowo cieszy, bo dotąd nie spotkałem się z taką tematyką w stricte YouTube'owym programie. Prezenter w szczegółowy, a do tego bardzo interesujący sposób omawia wybrane przez siebie tematy.

Nie obejrzałem jeszcze wszystkich udostępnionych odcinków, ale jak dotąd najbardziej spodobał mi się ten o Stańczyku. Może to dlatego, że został on nagrany w ramach serii "Polimaty Ekstra", w której to filmiki trwają ponad połowę krócej niż te z "oficjalnej linii". Według mnie przyszłością YouTube'a są raczej te krótkie, niedochodzące do 10 minut filmiki, aniżeli dłuższe wywody. W dzisiejszych czasach, gdy świat cały czas pędzi do przodu, lepiej ogląda się coś bardziej zwięzłego.

Serdecznie polecam kanał Polimaty, gdyż jego autorzy naprawdę się starają i widzę w ich pomyśle sukces na miarę popularniejszych polskich kanałów na YouTube. Trzymam kciuki Panowie!

0 komentarze: