Pierwszy miesiąc MajkOnMajk

Udało się, pierwszy miesiąc blog, który właśnie czytasz ma już za sobą. Był to miesiąc spokojnego starania się dostarczania przynajmniej jednego tekstu dziennie oraz pierwszych prób reklamowania się Jakie są wyniki? Według mnie - bardzo dobre. Pierwszy wpis pojawił się 27 października, większemu gronu MajkOnMajk został zaprezentowany kilka dni później. Od tego czasu do chwili gdy to piszę licznik wyświetleń stron pokazuje liczbę 8 531. Uprzedzam, że bez moich, gdyż te nie są podliczane. Wydaje mi się, że to niezły wynik jak na pierwszy miesiąc.

Już wiem, że z blogowaniem widzę w jakiś sposób połączoną swą przyszłość. Podoba mi się podejście do tego zajęcia i mam nadzieję, że nie będzie mnie ono nużyło. Na razie zbyt skomplikowanych planów na przyszłość nie mam. Podstawa to dotarcie do większego grona osób i zdobywanie coraz większej ilości STAŁYCH czytelników. To w nich bowiem tkwi siła bloga. W grudniu zapewne ruszy fanpage MajkOnMajk na Facebooku. Będzie to kolejny ważny punkt rozwoju bloga. Na początku przyszłego roku poważnie wezmę się za wprowadzenie lepszego szablonu.

Na koniec linki do pięciu najpopularniejszych tekstów z pierwszego, dziewiczego miesiąca bloga:

  1. Polak zawsze wygranym
  2. 5 płyt do słuchania podczas czytania/nauki
  3. Paweł przychodzi do Kuby
  4. Nie zbliżaj się do mnie, jeśli jesteś fanem Paktofoniki
  5. Zamach drogi Panie, zamach!
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem podobne zestawienie, jednak bardziej rozbudowane, pojawi się dokładnie za 11 miesięcy - 27 października 2013 roku. Rok po powstaniu MajkOnMajk. Trzymajcie kciuki. Dziękuję Wam, Czytelnicy.

(kliknij na zdjęcie, by zobaczyć je w oryginalnej rozdzielczości)
Źródło: flickr.com

1 komentarz: