Raperzy czytają - wstępniak

Czasem na ciekawą ideę wpada się w nietypowych sytuacjach. Nie rozmyślając konkretnie nad problemem w domu, lecz podczas szamania kebaba, spotkania przy piwku, czy jazdy autobusem. Nie pamiętam, jak trafił mnie pomysł, o którym dziś czytacie. Może po prostu podczas siedzenia przy komputerze, może przy fajce. Wiem za to, że szedł za mną od jakiegoś miesiąca i dziś jest wybitnie dobra pora, by powiedzieć o nim więcej na blogu.

Czym jest "Raperzy czytają"? Jest to akcja, która ma na celu pokazać polskich wykonawców sceny hip-hopowej z trochę innej strony niż w ich kawałkach, czy wywiadach z nimi. W jej ramach rodzimi raperzy będą polecali książki, które chcieliby zaprezentować szerszej publiczności. Już teraz mogę chyba powiedzieć, że udało mi się nawiązać kontakt w tej sprawie zarówno z podziemnymi kotami, jak i tymi, którzy są powszechnie znani dzięki legalnym wydawnictwom.

Posty z serii "Raperzy czytają" będą pojawiały się co tydzień, w każdą niedzielę. W zależności od objętości otrzymanego przeze mnie materiału, będą one zawierały wypowiedzi jednego lub dwóch raperów. Oprócz tekstu artystów pojawi się też krótki wstęp mojego autorstwa, prezentujący ich dotychczasowe dokonania oraz moje ulubione kawałki. Do współpracy wybrałem bowiem jedynie raperów, których sam na co dzień  słucham.

Zaproszonym artystom pomysł akcji się podoba, mam nadzieję, że Wam również, Drodzy Czytelnicy. Zaczynamy już za tydzień, trzynastego stycznia. Stay fly.

(kliknij na zdjęcie, by zobaczyć je w oryginalnym rozmiarze)
Źródło: Flickr.com

0 komentarze: