Nike Roshe Run - z czym to się je?

Modowa faza na Air Maxy na dobre trwa w naszym kraju. Te buty (oraz cała reszta sneakersów) na dobre zadomowiły się w domach młodych Polaków. Dziś zresztą łatwiej jest znaleźć je na nogach dziewczyn niż facetów, co kilka lat temu nie było jeszcze takie oczywiste. I choć niektórzy wciąż pozostają ciągle w stricte airmaxowym światku, wiele osób ruszyło już dalej, tropem trendów z Ameryki, przenosząc swoją uwagę na wszelakie buty do biegania.

Ja sam miałem okazję recenzować dla Was jeden z modeli Nike Free Run, jednak zdecydowanie bardziej pod kątem biegania niż użytku codziennego. Jako fan sneakersów, postanowiłem jednak, że warto by na blogu od czasu do czasu opisywać również inne buty, w jakich dane jest mi chodzić. Świat pędzi szalenie za trendami, a często nawet nie zdajemy sobie sprawy, co dane obuwie ma nam tak naprawdę do zaoferowania. Jako pierwszy, postanowiłem wziąć na celownik model Nike Roshe Run, coraz bardziej rozchwytywany przez młodych rodaków.

Roshe to naprawdę ciekawa sprawa, bo pierwszy but tego typu wypuszczony został raptem w roku 2012. Naprawdę szybko zdobył on sobie popularność, a w Polsce wiele różnorodnych edycji tego modelu jest łatwo dostępnych od dobrych paru miesięcy. Ja sam swój egzemplarz nabyłem pod koniec ubiegłorocznych wakacji, tak naprawdę bardzo mało wiedząc o samym bucie. Jak więc po tylu miesiącach wygląda kwestia użytkowania Roshe Runów?

Co najważniejsze, choć nazwa może temu zaprzeczać, nie jest to wcale model przeznaczony do biegania. Pewnie, możecie sobie w nich wyskoczyć na jogging, jeśli Wam naprawdę zależy, ale na pewno nie będzie to najlepszy wybór. Jest wiele innych butów, które zostały stworzone praktycznie tylko i wyłącznie z myślą o bieganiu. W przypadku Roshe Runów, warto zdecydować się jednak raczej na podejście lifestylowe.


Na model ten składają się tak naprawdę dwie bardzo istotne rzeczy. Po pierwsze, spora podeszwa. To bardzo charakterystyczny element Roshe Runów, podobnie jak jeszcze bardziej nietypowa podstawa we wszystkich Air Maxach. Podeszwa jest tu spora, ale co za tym idzie, także w odpowiedni sposób amortyzuje ona wszelkie niedogodności terenu. Podczas chodu czuć tak naprawdę, jakbyśmy poruszali się na czymś w rodzaju "utwardzonego puchu". Jakkolwiek abstrakcyjnie mogłoby to brzmieć.

Drugi ważny element Roshy to oczywiście góra buta. Jak się okazuje - także bardzo nietypowa. To z jej powodu w tym modelu nie wyskoczysz raczej na dwór w zimie, ani podczas wielkiej ulewy. Całość stworzona bowiem została z delikatnej, luźnej siatki*. Ba, nie jest to utwardzona przez odpowiednie komponenty siatka, jak w niektórych butach stricte do biegania. To po prostu bardzo cienka warstwa, której daleko do jakiegokolwiek innego buta.

To również ma jednak swoje plusy. Roshe są bardzo przewiewne, a do tego łatwiej dopasowują się do stopy właściciela. Nie muszę chyba wspominać, że całość jest dzięki tamu nadzwyczajnie lekka? W bucie tym tak naprawdę czuć bardziej podeszwę, aniżeli jego górę - właśnie dzięki tej siatce. Podczas ich pierwszego założenia, czułem się prawie równie zachwycony, co po pierwszych krokach we Free Runach.

Ale, ale! Jest też i druga strona medalu. Jeśli Wasze podejście opiera się na zasadzie: "kupię jedne buty i przechodzę w nich cały sezon" - Roshe nie są dla Was. One po prostu nie pasują na każdą pogodę. Jasne, lato w nich wytrwacie, ale co z czasem, gdy na zimowe buty wciąż jest jeszcze za ciepło, ale polska jesień daje się już we znaki? Wtedy ten model raczej powinniście sobie odpuścić.

Natomiast jeśli szukacie nietypowego uatrakcyjnienia Waszego sneakersowego zbioru, Roshe wypadają jako naprawdę ciekawa opcja. Świetnie nadadzą się na wypad do miasta w gorące samo południe, jak i przez większość naszej pięknej wiosny. Zachęca na pewno cena, która jest naprawdę niezła, biorąc pod uwagę, iż mamy do czynienia z modelem szybko zdobywającym popularność. Roshe spokojnie dorwiecie za około dwieście złotych, a wybór kolorów jest spory. Jeśli się zdecydujecie, zapewniam Was, że nie będziecie zawiedzeni.

Szukasz innych ciekawych propozycji butów na lato? Sprawdź moje recenzje modeli Nike Stefan Janoski Max (KLIKNIJ TUTAJ) oraz etnies Scout (KLIKNIJ TUTAJ).

Jeśli natomiast interesują Cię buty do biegania, zajrzyj do testów modeli Nike Free Run +3 5.0 (KLIKNIJ TUTAJ) i Nike Free Flyknit 4.0 (KLIKNIJ TUTAJ).

* w niektórych Roshe Runach zamiast siatki jest jakiś inny, delikatny materiał, ale nie miałem jeszcze okazji tych modeli testować. 

Podoba Ci się na MajkOnMajk? Polub więc jego FACEBOOKOWY FANPAGE i dołącz do SUBSKRYPCJI MAILOWEJ, by być na bieżąco z najnowszymi postami na blogu!

Myślę, że na tym zdjęciu dobrze widać, na czym polega "luźność" siatki, z której zrobiony jest Roshe Run.

107 komentarzy:

  1. Hej. Dzięki bardzo za tą recenzję. Nie było łatwo znaleźć czegokolwiek sensownego w Internecie na ich temat oprócz "ojej lepiej wybrać różowe czy czarne?". Rozwiałeś większość moich wątpliwości! Fajnie przeczytać recenzję użytkownika podobnego do mnie a nie superpro profesjonalisty od biegania :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ta recenzja komuś się przydała. Jeśli zdecydujesz się na Roshe, mam nadzieję, że będą dobrze służyły! :)

      Usuń
  2. skoro ta siatka jest taka lekka to przy chodzeniu noga nie pływa- w sensie nie porusza się w bucie.. chodzi mi o to czy jest "stabilizacja" :> ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siatka jest lekka, ale i przylegająca do stopy (i to całkiem mocno), więc nie - stopa nie porusza się w bucie :)

      Usuń
  3. bardzo fajna recenzja, chyba jednak je kupię ;)
    mam jeszcze tylko pytanie , czym czyścić ? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałem okazji ich czyścić, ale na dniach będę prawdopodobnie testował na nich zestaw do czyszczenia butów Jason Markk. Z tego co słyszałem, działa znakomicie :)

      Usuń
    2. Porwały mi się na palcach , po za tym marszczą się na podeszwach.
      Nie polecam !

      Usuń
  4. a czy one się rwą skoro stą takie cienkie?

    OdpowiedzUsuń
  5. buty generalnie wytrzymałe jesli chodzi o codzienne uzytkowanie? nie rozklejają się? np na czubku gdzie podeszwa zachodzi na 'siateczke' do góry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałem się z czymś takim, zero jakichkolwiek uszczerbków do tej pory. Ale to też zależy pewnie od tego, jak kto postrzega "codzienne użytkowanie". W końcu są i tacy, którzy w jednych butach zarówno normalnie śmigają po mieście, jak i grają w nożną. A do tego drugiego Roshe zdecydowanie się nie nadają :)

      Usuń
  6. A czy po dłuższym czasie nie odgniatają się np od kształtu palców, co nie wygląda fajnie lub 'nie rozłażą się' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego nie zauważyłem, kształt zachowują ciągle taki sam.

      Usuń
  7. hej a gdzie je kupiłeś, że mówisz o cenie 200zł? Wszędzie szukam i znaleźć nie mogę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałem (bodajże na RunColors.pl) jedną z pierwszych serii, wtedy jeszcze taka cena była normalką. Teraz widzę, że hype zrobił swoje i cena nieźle poszła w górę, przez co średnio kosztuję one obecnie jakieś 270 zł. Warto jednak obserwować różne rabaty okolicznościowe - np. WorldBox.pl miał ostatnio -50 zł na zakupy powyżej 200 zł.
      Do tego tutaj: http://www.crookedtongues.com/ do poniedziałku jest kod na -25%. Sklep zagraniczny, ale do Polski jest darmowa wysyłka :)

      Usuń
  8. A czy rozmiarowka jest w porządku? Czy trzeba mierzyć żeby nie były za małe bądź za duże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiarówka normalna, taka jak w praktycznie każdych innych sneakersach.

      Usuń
  9. Cześć !

    WIesz może gdzie aktualnie najlepiej kupić Roshe Runy ? Bo w sklepach nike bylo dziś dosc ubogo ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na RunColors.pl są obecnie jakieś przeceny, poza tym warto sprawdzać regularnie inne sneakersklepy. Całkiem sporą listę znajdziesz np. tutaj - http://www.theillest.pl/sklepy-internetowe/
      Poza tym można się też bawić w wyłapywanie okazji chociażby na polskich forach streetwearowych.

      Usuń
  10. Hej. Ile już masz te butki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec sierpnia/na początku września styknie rok.

      Usuń
  11. A jak z myciem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myłem je raz, używając zestawu czyszczącego do butów Jason Markk.

      Usuń
    2. No to też spróbuję:) dzięki bardzo

      Usuń
    3. Nie ma sprawy! Myślę, że w pralce też dałoby radę, ale zdecydowanie bezpieczniej jest użyć właśnie takiego specyfiku :)

      Usuń
  12. A w jakim sklepie są dostępne owe kosmetyki do pielęgnacji butków ?

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ogromną prośbę. czy mógłbyś podać mi wysokość podeszwy? buty wyglądają na wysokie, a ja za wszelką cenę chcę uniknąć dodatkowych centymetrów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje w okolicach pięty mają około czterocentymetrową podeszwę.

      Usuń
  14. A czy w Lublinie jest jakiś sklep gdzie można nabyć ten kosmetyk do czyszczenia Nike Roshe Run ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://answear.com/odbiory-w-salonach-lista-salonow-305-a.html

      Usuń
  15. Po Twojej recenzji zdecydowalem się na kupno Rosheów. Szukałem ich już chyba wszędzie, nie wiesz może gdzie znajdę czarne z biała podeszwą w cenie do 270 zł? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu było ich dużo, sklepy dostawały spore dostawy, które na dodatek bardzo szybko schodziły. Teraz niestety będzie o nie trudno, tym bardziej w takiej cenie. Pozostaje Ci szukanie po forach streetwearowych i ewentualnie Ebayu. Allegro odradzam, wątpię byś znalazł tam oryginalną parę.

      Usuń
  16. bardzo fajnie napisane, dziękuję serdecznie za pomoc, właśnie takiej opinii szukałam. Jest w niej zawarte wszystko więc już nie muszę dalej szukać! JESTEŚ EKSPERTEM :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej mam pytanie , czy wszystkie roshe runy mają siatkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca, część ma trochę grubszy materiał, ale też daleko mu do klasycznych materiałów, z jakich robi się sneakersy.

      Usuń
  18. Myślisz że roshe runy będą sie nadawac na WF? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, w szczególności, jeśli w grę wchodzą zajęcia z piłki nożnej.

      Usuń
  19. mam problem z tymi butami, po kilkunastu dniach noszenia odkleił się delikatnie nosek na czubku buta( piłka nożna nie wchodzi w grę), oddałem do reklamacji, niby przykleili, ale niestety odkleił się ponownie, nie chcą oddać kasy tylko znowu kleić. Buty są na sezon letni a całe lato przeleżały na kolejnych reklamacjach. Może ktoś spotkał się z tym problemem i wie co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie spotkałem się z takim problemem. U mnie wszystko działa bezproblemowo, ale też ważne jest, że używam tego obuwia jedynie do chodzenia, tzn. odpada uprawianie w nich jakichkolwiek sportów czy czegokolwiek tego typu.

      Usuń
  20. czy można je nosić bez skarpetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, aczkolwiek wtedy bardziej uwidaczniają się palce.

      Usuń
  21. Czym czyścić siateczke w tych butach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czyszczę specjalnym preparatem firmy Jason Markk.

      Usuń
  22. czyli buty kompletnie nie nadają się, np jak pada ? :/
    nie opłaca się ich kupować na ten sezon ,, jesienny " ? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek jesieni nie będą najgorsze, ale im bliżej zimy, tym gorzej będą się sprawowały. Niby Nike wypuściło parę edycji na zimniejsze dni, ale ja bym im przesadnie nie ufał.

      Usuń
  23. czyli jak będzie padać, to buty odpadają ..... , tak ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyli, że w ogóle nie nadają się do niczego innego niż tylko do chodzenia po mieście? A na początku miałam nadzieję, że skoro w nazwie jest 'run' to będą dobre do biegania albo po prostu do ćwiczeń :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tylko chodzenie wchodzi w rachubę, piszę o tym wyraźnie w poście. Do biegania polecam zaopatrzyć się chociażby we Free Runy (http://www.majkonmajk.pl/2013/07/nike-free-run-3-50-recenzja.html) lub Flyknity (http://www.majkonmajk.pl/2014/08/nike-free-flyknit-40-buty-jeszcze.html).

      Usuń
  25. Hej ! Dzisiaj mój chłopak kupił mi właśnie ten model butów, tylko że czarne ^^ są świetne, ale jeszcze ich na nogę nie włożyłam bo chłopak przyjeżdża dopiero jutro ;/ Moim problemem jest, że mam małą stopę raptem 36, i boję się, że te buciki mi ją jeszcze pomniejszą... Roshe pomniejszają stopę czy wydłużają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, szczerze mówiąc. Ja mam sporą stopę, Roshe mam bodajże w rozmiarze 45.5 i mam wrażenie, że w nich moja noga wygląda na jeszcze większą. Ale z kolei wiele butów od Nike wypada w wersji kobiecej trochę inaczej i mniej masywnie, w tym między innymi Roshe czy część biegówek. Może się więc okazać, że ten model w rozmiarówce damskiej będzie jednak stopę trochę pomniejszał.

      Usuń
  26. no takie konkretne posty lubię ;) wszystkie najważniejsze informacje ładnie ujęte :)
    mierzyłam je jakiś czas temu w sklepie, ale cały czas się zastanawiałam jak wypadają podczas codziennego użytkowania; Twój post okazał się bardzo pomocny przy podjęciu decyzji zakupienia ich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Mam nadzieję, że będą się dobrze sprawowały :)

      Usuń
  27. Bardzo fajna kolorystyka jednak czarno białej nie przebije, ludzie się za nią zabijają. Cała reszta rosherunów to dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno-białe Roshe są bardzo... zachowawcze, tak bym to ujął. Pasują do wszystkiego, ale jednocześnie niezbyt się przez to wyróżniają. Ja natomiast lubię kombinować z kolorami, więc Hero Blue zdecydowanie bardziej pasują do mojej kolekcji :)

      Usuń
  28. Moje buty roshe są ciut za duze bo rozmiarówka mi się pomyliła a na zwrot raczej nie ma szans bo w outlecie za 112 zł kupione,jak sadzisz nie bedzie az tak źle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy o ile za duże. Pół rozmiaru nie powinno wypaść źle, ale już jeden cały w górę może nie wyglądać zbyt estetycznie, szczególnie w przypadku Roshy.

      Usuń
  29. Mam dylemat czy kupić te buty, w grę wchodzą jeszcze adidas zx flux. Czy roshe są w Twojej opinii wytrzymałe i jak sprawuje się ta siateczka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluxom na pewno bliżej niż Roshom do zwykłych sneakersów. Tam nie tylko jest siateczka, ale również i w coś w rodzaju gąbki, utrwalającej cały but. Roshe są zdecydowanie bardziej przewiewne i lepsze na lato. Wybór zasadniczo sprowadza się jednak do tego, który model Ci się po prostu bardziej podoba.

      Usuń
  30. czy po roku, 2 latach ich posiadania, wkładając stopę do buta widzisz palce? mógłbyś zrobić zdjęcie albo, po prostu dodać recenzje po 2 latach użytkowania? Byłabym wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego się nie dzieje, z tym, że ja nie chodzę w tych butach dzień w dzień. Nie wiem, jak wygląda sytuacja, gdy są one podstawowym obuwiem.

      Usuń
  31. Nadają się Roshe na marzec/poczatek wiosny? czy jeszcze za wcześnie na nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby można śmigać, ale na pewno jakoś przeciepło Ci w tym nie będzie.

      Usuń
  32. Mam pytanie :) Zauważyłam, że siatka jest bardzo luźna, czy po założeniu butów ona się jakby 'napina'? Bo wolałabym aby siatka była gładka a nie jakaś pomarszczona. Proszę o szybką odpowiedz :) P.S Post przydatny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napina, przy odpowiednim rozmiarze nie powinno być "zmarszczek".

      Usuń
    2. Czyli jak będę miała buty o odpowiednim rozmiarze to siateczka będzie gładka. Tylko dlaczego u góry na zdjęciu ( niebieskie roshe run) mają pomarszczona siatkę? Zły rozmiar?

      Usuń
    3. Takie pomarszczenia i tak będzie widać, bo one powstają np. przy podnoszeniu palców. To widać choćby na tym filmiku - https://www.youtube.com/watch?v=6fjEPP7bwSU Z doświadczenia zauważyłem, że im grubsze się ma skarpetki, tym mniejszy jest taki efekt. Dlatego też nie polecam chodzić w Roshe na boso, bo wygląda to zwykle kiepsko.

      Usuń
    4. Dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  33. Mam pytanie, ponieważ na wf nie gram zbytnio w piłkę nożną raczej siatkówkę, ręczną. Nadawały by się na wf ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nie byłyby najgorsze, ale uważam jednak, że lepszym wyborem byłoby obuwie stricte sportowe.

      Usuń
  34. Proszę o szybką odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam pytanie:) Jak Twoim zdaniem lepiej wyglądają sznurówki w tych butach u dziewczyn-schowane czy na zewnątrz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc - nie mam pojęcia. Nie zwracam uwagi na wiązanie i sam noszę zawsze sznurowadła na zewnątrz.

      Usuń
  36. ja osobiście posiadałam roshe run ale po pół roku chodzenia w nich oddałam je do reklamacji ponieważ zrobiłą sie dziura . Fakt chodziłam w nich cały czas ale bardzo o nie dbałam. Więc moim zdaniem lepiej zainwestować w air forsy czy w maksy lub na eraz na wosne/lat/jesień w conversy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też uważam, że powinno się Roshe kupować jak but alternatywny, a nie podstawowy.

      Usuń
  37. Czy czarne Roshe Run będą pasowały np do kościoła czy lepiej sobie darować i kupic jakiś inny model ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie raczej do koścołą to nie

      Usuń
    2. ja chodze w swoich do kosciola:)

      Usuń
  38. Wiesz może jak wyczyścić ich podeszwę? Poszłam na boisko gdzie było pełno takich małych nasion lub czegoś podobnego z drzewa, nawet nie zauważyłam, że po tym deptam i zrobiło mi się pełno zielonych plam, których nie potrafię zmyć:( Pomóż, proszę, mam je dopiero tydzień, były bardzo drogie i nie chce żeby poszły do wyrzucenia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam do czyszczenia butów preparatów firmy Jason Markk.

      Usuń
  39. Czym czyścisz roshe run? chodzi mi o to czy szczoteczką do zębów czy może szmatką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawem firmy Jason Markk, w którym znajduje się specjalna szczotka i płyn do czyszczenia obuwia.

      Usuń
    2. A gdzie można dostać taki zestaw i za ile?

      Usuń
    3. Około 80 złotych, w sklepach internetowych, np. The Avenue.

      Usuń
  40. Siemanko! Mam drobne pytanko. Wiele osób jest nakręcone na kupno tych butów dla lansu,a inni jako but na co dzień. But może być przesiąknięty warstwą Chińszczyzny.. Znaczy się w tej samej cenie mogę dostać prostą podmiankę z Chin. I z tym wiąże się pytanie,jak mam rozpoznać czy jest to oryginalny produkt Roshe Run.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej po prostu kupować z dobrych, rekomendowanych przez innych sklepów oraz unikać dziwnych sprzedawców oferujących buty po podejrzanie niskich cenach. Poza tym, wpisz w Google "how to spot fake roshe" i wyskoczy Ci całe multum artykułów na ten temat.

      Usuń
  41. Witam!Dwa tygodnie temu kupiłam córce te buty,za cenę 320 zł.Dziś wróciła ze szkoły i jest dziura na palcu,w drugim bucie już przeciera się siatka.porażka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy odpowiednio użytkować Roshe i nic złego się nie stanie. To nie są tak mocne buty jak większość innych i trzeba to mieć na względzie.

      Usuń
    2. Mój syn i córka mają roshe run. Po dwóch m-cach chodzenia we wszystkich butach na palcach są dziury. Złożyłam reklamację i czekam na odp. U kolegi syna pojawiły się po 6 tygodniach noszenia. Buty nie są warte 320 zł. Błąd producenta - zbyt cienka siatka w okolicach palców.

      Usuń
  42. Witam ! Kupiłam te buty w grudniu, nie chodziłam w nich dzień w dzień, ale dość często. Na lewym bucie zrobiło się takie małe przetarcie i pod tym 'łączeniem' sznurowadeł i przedniej części buta taka lekka dziurka. Nie wiem co robić. Bardzo o nie dbałam i regularnie czyściłam. Dodam, że prawy but jest w ogóle nienaruszony. I takie moje pytanie: dać do reklamacji, czy raczej tego nie przyjmą ? Czy jest jakiś sposób żeby tą dziurkę 'zakleić' ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować oddać na reklamację nie zaszkodzi. Jeśli przyjmą, to będziesz mieć problem z głowy, a jeśli nie, to będziesz musiała wymyślić jakiś własny sposób na zaradzenie problemowi.

      Usuń
  43. Czy nazwa tego zestawu czyszczącego na TheAvenue to Jason Markk-Premium Kit 118ml? Czy mógłbyś może nakręcić poradnik, jak czyścisz te buty? Mam nowy model Roshe Run ONE BR i siateczka ta wykonana jest z innego materiału chyba niż w poprzednich modelach, tak więc czy ten zestaw także będzie odpowiedni dla ONE BR :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten zestaw, większość butów czyści się w ten sam sposób - kilka kropel preparatu na szczotkę i intensywnie czyścimy. Dokładna instrukcja znajduje się bodajże na opakowaniu zestawu, a do tego sporo filmików na temat czyszczenia butów Jasonem można znaleźć na YouTube.

      Usuń
  44. Cześć ! Dzisiaj doszły mi buty, i bardzo mnie drażnią odznaczające się "duże" palce na siateczce. Powiedz mi, czy jest to zły rozmiar czy te buty tak po prostu mają ? Boję się że mogą zrobić się bardzo szybko dziury w tych miejscach na siateczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Roshe tak często mają, raczej nie powinno to wpływać na jakieś szybkie przecieranie się siateczki.

      Usuń
  45. Kupiłam sobie te buty za 320 zł. Przez pierwsze tygodnie byłam z nich zadowolona(bardzo wygodne, ładnie się prezentujące...). Niestety! Dzisiaj upływa ponad miesiąc od kiedy je kupiłam i właśnie w tym momencie jadę wymienić je na reklamację, ponieważ zrobiła mi się długa, podłużna dziura przy małym palcu, a przy dużym siatka mi się przeciera. Nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem. Po miesiącu zrobiła mi się dziura w siateczce w okolicy dużego palca. W butach chodziłam tylko do pracy kilka dni w tygodniu, żadnych ćwiczeń, biegania itd. Reklamacja i rzeczoznawcy nic nie pomogli - ze względu na "uszkodzenie mechaniczne". Szkoda pieniędzy.

      Usuń
  46. Jeśli to możliwe, proszę o szybką opinię :D Jestem w trakcie zamawiania nike roshe run, jednak postanowiłam poszukać opinii o tych butach. Zobaczyłam, że wielu osobom zrobiła się dziura na palcu pomimo normalnego użytkowania (mam na myśli zwykłe chodzenie, a nie jakieś ekstremalne warunki). Model, który chcę zamówić to nike roshe run br i zauważyłam, że mają one inny materiał na wierzchu buta niż jest na Twoich. Myślisz, że będą bardziej wytrzymałe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Niestety nie wiem - nigdy nie miałem tego modelu w rękach. Wydaje mi się jednak, że te nieszczęsne dziury w palcach to po prostu kwestia złego doboru rozmiaru, ewentualnie nieodpowiedniego użytkowania Roshe Runów. To są naprawdę stosunkowo delikatne buty i nie ma co z nimi szarżować.

      Usuń
  47. Czy buty się ślizgają na sali gimnastycznej?? Pytam, bo planuję kupić, najczęściej to gramy w kosza i siatkę więc żależy mi głównie na tym żeby nie ,,jeździć'' w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie, aczkolwiek nie mam pewności. Tak jak wielokrotnie wspominałem - Roshe to nie są buty gimnastyczne/sportowe, a lifestylowe.

      Usuń
  48. Witam, czy wasze Roshe, rózniesz mają nieprzyjemny zapach? Właśnie otrzymałem swoje, zakupione na wordbox.pl (czarne) i niestety ale mają one drażniący zapach w styky chińskich butów (jakby klej/ guma?). Wydają się być oryginalne.. zakupione w sklepie z wyrobioną renomą no i według tej storny http://www.allekicz.pl/poradniki/marki,nike-roshe-run-jak-rozpoznac-podrobke :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, trudno mi powiedzieć, o co chodzi. Worldbox jest raczej sprawdzony i nigdy nie było z nim żadnych problemów, także o oryginalność butów nie masz raczej co się martwić.

      Usuń
  49. Witam, mam pytanie czy te buty są szerokie w "kostkach" bo mam dość szeroką stopę jak na damskie buty i nie wszystkie wyglądają dobrze. jak myślisz będą wyglądać dobrze na stopie czy jednak nie?

    OdpowiedzUsuń