Share Week 2014 - trzy fajne blogi, które warto czytać

"Share Week" to specjalna akcja blogerska, rozpoczęta przez Andrzeja Tucholskiego trzy lata temu. W jej ramach, różnorodni autorzy polecają swoich ulubionych autorów, by podrzucić Czytelnikom informacje na temat jeszcze większej ilości fajnego contentu w sieci. Chciałem wziąć udział w tej akcji już rok temu, niestety wtedy nie zdążyłem się na nią załapać. Tym razem natomiast podejmuję się wyzwania dosłownie rzutem na taśmę, bo całość trwa według ustaleń do końca właśnie czwartego marca. W tych ostatnich godzinach, znalazłem na szczęście czas, by Wam również podrzucić trzy fajne blogi, które (poza moim, oczywiście) warto czytać. 

Enjoy & get inspired!


Tak, wiem, że to właśnie za sprawą tego bloga rozpoczęła się akcja "Share Week". Wiem również, że twórczość Andrzeja Tucholskiego polecałem już nie raz (chociażby TUTAJ). Ale, kurczę, nie wybaczyłbym sobie, gdyby jestKultura nie pojawiła się w tym zestawieniu. Bądź co bądź, to wciąż najlepszy polski blog o kulturze z nutką przyjemnego lifestyle'u. Na dodatek to zdecydowanie najbardziej pozytywne miejsce w rodzimym internecie - koniec, kropka.


Choć czasem w jakiś sposób nie zgadzam się z tym co pisze Janek, autor Stay Fly, tak nie mogę zaprzeczyć, że jest to wciąż jeden z najchętniej odwiedzanych przeze mnie blogów. Panuje tam naprawdę fajny klimat, a hasło "blog stylożyciowy" świetnie oddaje to, co znajdziemy w tym miejscu. Dla mnie dodatkowym atutem jest fakt, że Jan mieszka w Krakowie i czasem wrzuca coś ciekawego na temat tego miasta, czy to wprost na Stay Fly, czy też na swój fanpage. Lubię i polecam.


Z blogiem Konrada wiąże się w moim przypadku ciekawa historia. Nikt mi go nie polecił, nie wygooglowałem go, nie natrafiłem na niego przez żadną reklamę. Jak więc tam trafiłem? Pewnego dnia na swoim fanpage'u, to Konrad polecił mój blog. Było mi z tego powodu niezmiernie miło, a cała sytuacja stała się jeszcze fajniejsza przez to, że "Moja dziewczyna czyta blogi" cholernie mi się spodobało. Konrad jest naprawdę jednym z nielicznych autorów, którzy bronią się czystą treścią. Opowieści faceta na temat życia z kobietą nigdy nie były tak świetnie przedstawione. 

Jeśli chcesz być na bieżąco z resztą postów na blogu, polub jego facebookowy fanpage i dołącz do subskrypcji mailowej :)

Źródło: Flickr.com

0 komentarze: