Majk na mikrofonie

Co bardziej uważni Czytelnicy MajkOnMajk niewątpliwie zauważyli, że od jakiegoś czasu mam okazję przemawiać do Was ludzkim głosem za pomocą internetów. Mniej więcej od grudnia od czasu do czasu pojawiałem się na antenie krakowskiego Radia17, by poopowiadać pseudośmieszne żarty i popuszczać totalnie asłuchalną muzykę. To, co było w tym wszystkim najfajniejsze, to informacja od Was, że chciało się Wam mej gadaniny słuchać. Były komentarze, wiadomości, snapy z odpaloną audycją. Mega!

Zawsze jednak pojawiało się pewne konkretne pytanie: "kiedy znowu będziesz w radiu, Majk?". Czasem od tych, którym się spodobało moje nawijanie, czasem od tych, którzy na odsłuch się spóźnili. Dla wszystkich tych nadeszła świetna informacja - od teraz będę się pojawiał w radiu regularnie. I żeby było jeszcze fajniej, będziecie mogli na mój głos trafić dwa razy w tygodniu, o - jak mi się wydaje - całkiem przystępnych godzinach.

Po pierwsze, będę robił to, co miałem okazję robić do tej pory. "Popołudnie Inaczej" to taka swojska, typowo radiowa audycja, którą codziennie przejmuje ktoś inny. Jest raczej mainstreamowa muzyczka, są ciekawostki ze świata, jakiś temat przewodni. To właśnie w ramach tej audycji miałem okazję kilka razy pojawić się w radiowym światku, a że była to rzecz całkiem przyjemna do tworzenia, postanowiłem robić to dalej. Tak jak już wspomniałem - teraz już regularnie.

W "Popołudniu Inaczej" na Radio17.pl będziecie mnie więc mogli usłyszeć w każdą środę, w godzinach 17-19. Akurat na relaks po ciężkim dniu w pracy, w szkole, na uczelni! Czego się można spodziewać po moich wystąpieniach? O nieśmiesznych tekstach prowadzącego mówiłem na serio, ale muzycznie to już trochę kłamałem. Co prawda nie mogę sobie puszczać czego tylko mam ochotę i muszę dostosowywać się do koncepcji "Popołudnia Inaczej", ale zawsze staram się coś tam wpleść także od siebie. Jeśli ktoś słuchał moich poprzednich audycji, to dobrze wie, że potrafię wrzucić na playlistę "amynlowłyfdekoko", Run the Jewels czy po prostu radiowe hity ze Stanów, których w Polsce jeszcze nikt nie puszcza. 

Źródło: Flickr.com
Jak jednak wspomniałem, będziecie mogli mnie w ciągu tygodnia usłyszeć jeszcze raz. I projekt numero secundo jest już moim prywatnym projektem, swoistym oczkiem w głowie. Co starsi stażem Czytelnicy bloga mogą pamiętać, z jakim rozmarzeniem rozpisywałem się kiedyś o możliwości prowadzenia własnej audycji czy podcastu o grach wideo. Jak już się pewnie domyślacie - dreams coming true. 

"Vice City FM" to projekt, o którym nazwa mówi właściwie wszystko. Będzie to połączenie luzackiego gadania o grach oraz świetnej muzyki. Każdy program będzie zawierał nie tylko swój growy, ale i muzyczny temat przewodni. Przygotujcie się na najlepsze radiostacje z serii "Grand Theft Auto", świetne soundtracki z Waszych ulubionych tytułów, no i - ponownie - totalnie nieśmieszne teksty prowadzącego. 

Kiedy startuje "Vice City FM"? Już DZIŚ! Audycję słuchać będzie można w każdy wtorek, w godzinach 20-21, na Radio17.pl. Pierwszy odcinek to najbardziej nietypowe połączenie, na jakie można było wpaść - luźna recenzja gry "Dragon Age: Inkwizycja", plus kultowa radiostacja Emotion 98.3 z "GTA: Vice City". Zabijanie smoków w rytmie lat osiemdziesiątych? Why not?!

By być na bieżąco z kolejnymi audycjami i zabawnym contentem związanym z grami, koniecznie polubcie fanpage "Vice City FM" (KLIK). To on będzie moim radiowym centrum w internatach, a na Facebooku MajkOnMajk będę przypominał o swych wystąpieniach tylko od czasu do czasu. 

Pamiętajcie więc - już dziś, o godzinie 20, pierwsza audycja z cyklu "Vice City FM", a jutro, w godzinach 17-19, puszczam muzyczne hity w "Popołudniu Inaczej". W obu przypadkach link jest jeden - www.radio17.pl

Miłego odbioru i do usłyszenia!

Jeśli chcesz być na bieżąco z resztą postów na blogu, polub jego facebookowy fanpage i dołącz do subskrypcji mailowej :)

8 komentarzy:

  1. Przypomnienia w telefonie już poustawiane na cały miesiąc! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Majk na mikrofonie, w głowie się nie mieści! :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEBAĆ LESZCZY, Z LAMUSAMI SIĘ NIE PIEŚCIĆ!

      Usuń
    2. Zakochałem się w Twoim głosie jak Deysik w Solarze <3

      Usuń
    3. Nie jestem pewien, czy powinienem się śmiać, czy raczej zacząć bać :v

      Usuń
  3. Majki jesteś super, nie obchodzą mnie gry ale mimo wszystko przyjemnie się Ciebie słuchało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! Ale jak gry Cię nie interesują, to zapraszam dziś od 17 do 19, będzie zdecydowanie bardziej ogólnie :D

      Usuń