Raperzy czytają #63 - Ładzik

Przed Wami kolejny odcinek sztandarowej niedzielnej serii. Tym razem gościem cyklu "Raperzy czytają" jest Ładzik, zawodnik obecny na scenie już od kilku lat. Na swoim koncie ma on już parę solowych projektów, jak choćby wydany w roku 2013 krążek "Koniec to początek". Obecnie Ładzik jest natomiast zaangażowany w nagrywanie z grupą NPS (NierównoPodSufitem), w której skład wchodzą także Wiciu oraz Grudo. W lutym bieżącego roku wypuścili oni singiel "ENPEES", który możecie przesłuchać TUTAJ

Co natomiast dzisiejszy gość ma do powiedzenia na temat książek?

Czytanie książek nie jest na pewno czynnością, na której można mnie często przyłapać. Dzieje się tak głównie ze względu na brak czasu, a może raczej na zapełnianie wolnego czasu baletami, spotkaniami czy innymi formami rozrywki. Zdarzy się jednak, że jakaś pozycja wpadnie mi do ręki i jak już przelecę te kilkanaście pierwszych stron, to szybko się nie oderwę. Poza lekturami, z którymi raczej walczyłem lub łykałem je poprzez streszczenia, znajdą się książki, które wspominam bardzo dobrze i które sprawiły mi ogromną przyjemność, gdy je czytałem. 

Najbardziej podchodzą mi wszelakiego rodzaju kryminały. Gorąco polecam książki Jeffreya Archera, chociażby "Co do grosza", czy "Złodziejski honor". Jeśli ktoś nie sprawdzał klasyka to Franz Kafka – "Proces". Często zaglądam w twórczość Harlana Cobena, Roberta Ludluma, czy klasycznie do chyba jednej z najbardziej znanych autorek, Agaty Christie. Dzieła polskich autorów czytam rzadko, raczej preferuję zagraniczne tytuły, choć ostatnio na plus Pan Wojciech Cejrowski, którego to książki przeczytałem. 

Prawda jest taka, że dużo więcej czasu przeznaczam na oglądanie filmów, niż czytanie książek, ale mocno zachwalam sprawdzenie obydwu form, jeśli jest taka możliwość (chociażby "Zielona Mila"). Wszystkie klasyki polskie i zagraniczne mam zaliczone, więc nie będę przeciągał i sypał tytułami, które każdy choć trochę obeznany w temacie książek zna. 

Pozdrawiam!

Jeśli podoba Ci się akcja "Raperzy czytają" i chcesz być na bieżąco z nią oraz resztą postów na blogu, polub jego facebookowy fanpage i dołącz do subskrypcji mailowej :)

3 komentarze:

  1. Pan Ładzik chyba natchnie mnie i sam też będę czytać książki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widzę jak raperzy uprawiają czytanie zagranicznych książek z Preply :) http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/2015/09/nauka-jezykow-obcych-czytanie.html

    OdpowiedzUsuń